Skjerm i butikk
Vi har i samarbeid med Kitch´n og Tilbords utviklet en spennende løsning for å forbedre kundeopplevelsen i deres fysiske butikker. I alle deres butikker har de plassert ut en stor berøringsskjerm som kundene kan bruke for å utforske varesortimentet.
Grunnbehovet var å skape en bedre forståelse av alle varene som er tilgjengelig i hele kjedens sortiment og mulighet for å enkelt søke opp disse for å vise at selv om en vare ikke er å finne i butikken kan den fortsatt fås tak i på nett. Samtidig kan skjermen fungere som et oppslagsverk for priser, varianter og alt av info om produktene du finner i butikken.
Løsningen er en spesialtilpasset webside laget i Plenum CMS som speiler hele produktporteføljen i nettbutikken på et format som fungerer på en berøringsskjerm i butikk. Hovedsiden er en forside med tre knapper for å ta deg til varesøk, merkevarer eller bryllupslister. Forsiden kan også vise aktuelle kampanjer og andre beskjeder når skjermen ikke er i bruk. Søket gir deg muligheten til å skrive inn akkurat det du leter etter. Merkevarer gir deg en oversikt du kan bla i for å se hele varesortimentet. Produktvisngen er den samme som i nettbutikken, så utrykket er mest mulig gjenkjennbart, med all informasjon vi har om produktet og forslag til lignende produkter.
Både Kitch´n og Tilbords er populære steder å ha bryllupsønskelister og skjermene i butikk er en fin platform for slå opp i slike lister. Derfor har vi laget en oversikt over alle ønskelistene slik at kundene selv lett kan sjekke hva det var bryllupsparet ønsket seg mens de er å handler i butikken. Dette kan også betjeningen hjelpe dem med, men med denne løsningen kan flere få hjelp samtidig samt at betjeningen kan bli mer effektive.
Skjermene er godt mottatt av både kunder og de ansatte og skaper et mer dynamisk miljø i butikkene.